czwartek, 29 czerwca 2017

66. Zakupy w DM, żele pod prysznic Balea - moja opinia - tysiatestuje

Witam serdecznie w kolejnym poście :)


Miałam ostatnio okazję pospacerować po sklepie DM, wpadłam w regały z żelami pod prysznic, w produkty do włosów i balsamy do ciała. Dla mnie raj! Wykopałam sobie kilka niesamowitych zapachów z firmy Balea , jakas limitowana letnia edycja.. ale zapachy powaliły mnie na kolana 😍


Do tego również z firmy Balea - czekoladowy żel pod prysznic.. ❤ coś pięknego ! Pachnie kakaem , uwielbiam takie słodkości :)
Żele mają normalną jak dla żelu pod prysznic konsystencję, pięknie pachną, dobrze się mydlą, a przede wszystkim kosztują , 0,50 e za butelkę, więc nawet jeśli nie byłoby tylu plusów - warto :) 
Ten żel w wersji nieco innej, kakaowej, ma inną konsystencję. Jest gęstszy, jednak wystarczająco rzadki :) Nie pieni się zbyt dobrze, bardziej spełnia rolę pachnącego mazidełka :) 



W poprzednich wpisach chwaliłam się Wam, że mąż tworzy mi sypialnię - jest piękna i gotowa już od kilku ładnych dni! Popatrzcie same jak prezentuje się to teraz : 



Całość zrobiona z palet , na to materace i zagłówek z materiału przeszytego w karo, również własnoręcznie:)


Mamy właśnie godzinę 4.40,  ja nie mogę zasnąć, ponieważ robię za budzik i rozbudziłam się do takiego stopnia, że tylko męczę się po zamknięciu oczu..  więc postanowiłam trochę nadrobić z pisaniem tutaj i uruchomiłam mój móżdżek , nastawiłam na wenę twórczą i lecę z kolejnymi postami 😂

Całuję ;* 

15 komentarzy:

  1. Sypialnia rzeczywiście piękna,gratuluję męża :-) Swoją drogą,co wy,kobiety byście bez nas zrobiły? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm.. mialybysmy spokojniejsze życie ? Hahah oczywiście żartuje :D A no udało mu się przenieść moje wizje w rzeczywistośc i sypialnia wyszła super :)

      Usuń
  2. Amazing products, great post dear :-)
    I follow you now via GFC, hope you can follow me back ! xoxo

    http://katycolorfulfreak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow łóżko na prawdę robi wrażenie! Bardzo podobają mi się meble robione z palet. Sama myślałam o ławie do salonu w tym stylu ;) Mam nadzieję, że może mój chłopak też się weźmie za to sam :) Żele z Balea uwielbiam, szczególnie ten różowy ostatnio molestuję :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. żele Balea są cudowne, uwielbiam je :)
    a sypialnia wyszła piękna! ;) super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sypialnia prezentuje sie uroczo i nastrojowo :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/white-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne opakowania, ciekawa jestem czy gdzieś u siebie dostaę :) :* Piękna sypialnia !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sypialnia przepiękna, a wlasnie takie same prodkty trafily do mojego koszyka podczas ostatniej wizyty w Niemczech :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Drogerie DM mam obok siebie lecz żelu pod prysznic czekoladowego nie widziałam. Muszę koniecznie go wypróbować. Sypialnia cudna ;*

    Zapraszam do siebie ;) Recenzje Niemieckich kosmetyków i nie tylko
    https://dariaktz.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) czekoladowy pachnie cudnie :)

      Usuń
  9. Przepiękna sypialnia! Zdolniacha z męża :) A bardzo żałuję, że do żeli nie mam dostępu, bo chętnie bym je przetestowała :) Z przyjemnością dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawa jestem czy gdzieś u siebie dostaę

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba nigdy nic nie miałam z Balea mimo przeczytania wielu postów na ten temat, może niebawem się skuszę bo na wakacje zużywam to hurtowo! :D
    www.anialwowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuję, że tu zaglądasz!
Jeśli Ci się podoba - obserwuj!
w komentarzu zostaw adres - zajrzę na pewno!
za wszystko się odwdzięczam i jestem tu na bieżąco ♥